07 stycznia 2010

MOI PODOPIECZNI

Teraz przedstawię moich podopiecznych.(przepraszam za jakość niektórych fotek ale wiekszość jest robiona telefonem, kamerka lub skanowane, następne fotki już będą dużo lepsze)

Na początku sprzątałam mieszkania i dorywczo opiekowałam się dziećmi. Miedzy innymi miałam przyjemność zajmować się Lidią (5 lat)i jej siostra Julia (8 mies)
Niestety referencji nie posiadam, rodzice tych dzieci wyjechali za granice
Później poznałam Sandrę (1,5 roku) - wspaniałą i bardzo szybko rozwijającą się dziewczynka. Po długiej współpracy rodzice Sandry wyprowadzili się pod Warszawę i dla mnie było za daleko do pracy. Referencje posiadam (nie w sieci, ale do wglądu zainteresowanym)

KAROLINKA

Następnie poznałam wspaniałą rodzinę i Karolinkę (12 mies). Spędziłam z nimi wspaniale ponad 8 lat. Zostaliśmy bardzo dobrymi znajomymi a Karolinka teraz to już duża panienka nadal traktuje mnie jak ciocię.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz