29 sierpnia 2010

NIANIA ZE SWOIMI PODOPIECZNYMI

Na bardzo niewielu fotkach jestem ze "swoimi" dziećmi ponieważ to ja wykonałam 99% zdjęć zamieszczonych w tym blogu



Niania na każdą sytuację i na każdą pogodę - kilkuletnie doświadczenie zawodowe – referencje.
Kulturalna, komunikatywna, odpowiedzialna, sumienna i uczciwa, punktualna. Cechuje mnie entuzjazm, pogodne nastawienie i otwartość, asertywność i takt. Potrafię szybko, sprawnie i odpowiednio zareagować w sytuacjach kryzysowych. Posługuję się poprawną polszczyzną i nie mam wad wymowy. Dla mnie praca z dziećmi jest przyjemnością, łatwo nawiązuję kontakt z dzieckiem. Spędzanie czasu z maluchem przynosi wiele radości i satysfakcji choć opieka nad dzieckiem nie jest pracą łatwą, wymaga wielu poświęceń i skupienia uwagi. Zawsze współpracuję z rodzicami - jestem osobą, która potrafi dostosować się do metod wychowawczych rodziców i jestem otwarta na wszelkie sugestie rodziców. Gwarantuję bezpieczeństwo, szczęśliwe dni pełne uśmiechu dziecku i wsparcie dla młodej Mamy. Ważne jest dla mnie zadowolenie podopiecznego jak i jego rodziców, dlatego cenię sobie szczerość i otwartość. Wkładam serce w to co robię i co sprawia mi przyjemność, umiem patrzeć na świat oczami dziecka i rozumiem potrzeby małego odkrywcy. Potrafię przytulić, ucałować, dużo tłumaczyć, a także być konsekwentna kiedy trzeba – jestem też spokojna i zrównoważona gdy maluch rozrabia i potrafię odpowiednio skarcić w razie potrzeby. Umiem też zamienić się we wróżkę jeśli nadejdzie taka potrzeba, pobawię się w berka, również zachęcę niejadka do zjedzenia obiadu – jednak nigdy nie zmuszam do jedzenia. Chętnie spędzam czas na świeżym powietrzu, nie straszne mi są deszcze czy zimne pogody (oczywiście priorytetem jest zdrowie dziecka). Wszystkie zabawy dopasowuję do wieku, możliwości, samopoczucia maluszka - dbam o to żeby każdy dzień był inny od poprzedniego poprzez nowe zabawy, gry, układanki, nauki poprzez zabawę, czytanie książek, poznawanie kształtów, kolorów, lepienie różności z plasteliny, modeliny, poznawanie części ciała, rozpoznawanie pór dnia i roku, rozpoznawanie figur geometrycznych, rozróżnianie zwierząt a także ich odgłosów, „śpiewanie” (w moim wykonaniu lepiej by znawca muzyki nie słuchał, ale dzieciom się podoba), tańczenie, wyklejanie, malowanie, rysowanie, robienie łańcuszków, korali, koron, masek, domków dla lalek z kartonu czy mebelków – dla chłopców robienie czy budowanie baz, szałasów, garaży, sklejanie modeli jeżdżących, latających, pływających, wycinanie, robienie ludzików z żołędzi, kasztanów, robienie bukietów z liści, wspólne "gotowanie", a także tłumaczenie rzeczy nowych i niezrozumiałych z otaczającego świata. Staram się w maluszkach wzbudzić kreatywność, ciekawość, samodzielność i przebojowość. Moje wszechstronne zainteresowania, a także zamiłowanie do spacerów i wszelkich zajęć ruchowych z pewnością będą bardzo pomocne w interesujących dla dziecka formach opieki i wesołej zabawy. Jestem gotowa zaakceptować dowolne godziny i dni pracy. Jestem spontaniczna, ale obowiązkowa, szalona, ale odpowiedzialna, łatwo nawiązuję kontakty i mam duże poczucie humoru. Znam najważniejsze zasady pierwszej pomocy a przede wszystkim mam instynkt który podpowiada mi co robić w różnych sytuacjach jako że sama jestem mamą i każde dziecko pod moją opieką traktuję jak własne.
Zajmowałam się równocześnie nawet 3 dzieci w przybliżonym wieku i nie stanowiło to problemów - znakomicie sobie radze.

Stawka godzinowa zależna od ilości godzin w ciągu dnia lub nocy.

6 komentarzy:

  1. Napiszę tylko tyle - Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem z Warszawy, a na bloga trafiłem przez przypadek. Warszawa jest moim drugim domem, mam tam sporo znajomych, a niektórzy mają dzieci. Z Panią miałem okazję spotkać się "przelotnie" chyba na Kabatach. Znajomi - z tego co wiem - na bieżąco korzystają z Pani usług. Mała jest zadowolona (nawet opowiadała o Pani, podczas pobytu u nas, jakieś 400 km od Warszawy). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa i polecam swoja skromną osobę Pańskim znajomym jak nianię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do przekazania moich dzieci pod opiekę, nie wiem czy niania da sobie radę. Dzieciaki są naprawdę ruchliwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że potrafi Pani wzbudzać w dzieciach kreatywność - i że chce Pani to robić! :) Gratulacje, na pewno będę dalej polecać Pani bloga i Pani usługi

    OdpowiedzUsuń